ONDERWIJS

Dit is Travel Impact lab voor het onderwijs

Samen bereik je meer. We weten uit ervaring dat je met de juiste connecties en resources veel meer voor elkaar krijgt dan wanneer je solo opereert. Daarom hebben we een ecosysteem gecreëerd van start-ups, gevestigde reisorganisaties, lean startup experts én studenten. Door studenten te trainen in Lean Startup skills en ze te verbinden aan impact cases van onze partners, doen zij de ervaring op om klaar te zijn voor wat de markt nu vraagt en zijn ze een waardevolle resource voor onze partners.


Daarom heeft Travel Impact Lab een bijzondere samenwerking met BUAS. De vierdejaars studenten gaan onder begeleiding van onze coaches aan de slag met het ontwikkelen van nieuwe (impactvolle) businesscases voor de startups en partners van TIL.

Gaaf om met echte casussen uit de reisbranche bezig te gaan! 

 

Niet alleen een leerzaam project voor de studenten, maar ook hoe wij als reisorganisatie naar innovatie kunnen kijken. Veel nieuwe inzichten opgedaan. 

 

Unieke mogelijkheid om snel en goedkoop onze ideeën te valideren"

 

Teams van vier vierdejaars-studenten, vlak voor hun afstuderen, werken 16 weken lang aan een concrete vraag, idee of project van een organisatie in toerisme. Ze valideren grondig welk probleem of welke behoefte er bij klanten is, bedenken mogelijke oplossingen en starten met het realiseren ervan. Cases draaien op een of andere manier om positieve impact op de wereld.


Studenten gaan praktisch aan de slag gaan en leggen nauw contact met het werkveld. BUAS faciliteert de learning community; daarbinnen worden studenten intensief getraind door professionals van Travel Impact Lab. We noemen dit het Tourism Impact Lab. 

WAT BETEKENT DEZE SAMENWERKING VOOR REISORGANISATIES EN START-UPS?

Project of idee van je organisatie uit laten voeren door een talentvol studenten-

team.

Als eerste zicht op excellente studenten

en zien hoe

ze in de praktijk werken.

Gebruik maken van nieuwste ontwikkelingen in innovatie-labs van BUAS, waaronder AR/VR, gaming, emotie-onderzoek.

Werken in

het hart

van de

doelgroep van morgen.

Laat innovaties goed toetsen voordat je grote investeringen doet.

Leer de behoefte van je (potentiële) klanten kennen.

Breng een idee dat nu op de plank ligt een flinke stap verder.

Alle details van de samenwerking

Een reisorganisatie of start-up in het toerisme kan een case indienen

Een case is een idee, behoefte, probleem, concept of project in toerisme. Is geworteld in de praktijk, beoogt positieve impact en gaat over echte klanten.

Ben je betrokken bij het traject dan kom je minimaal 2 keer naar Breda: voor de kick-off en afsluitend event en ben je minimaal 1 uur per week telefonisch bereikbaar

In september 2019 zijn we van start gegaan met de eerste casussen. Tourism Impact Lab vindt elk per jaar plaats. 

Voor deelname aan Tourism Lab vragen wij een kleine vergoeding. Viederjaars studenten werken daarvoor minimaal 720 uren uur aan jouw case.

Meer weten over onze samenwerking met het onderwijs of een project aandragen voor het Tourism Impact Lab @BUAS? Neem even contact met ons op!

BEN JE BENIEUWD?

Voor meer informatie of een kennismaking, neem contact op met Loes!

T. 06 - 15 13 86 67

M. Loes@travelimpactlab.nl